Wemore Yaşayan Marka Hedef kitle, köşeleri olan sabit bir cisim değildir. Onu tanımalamaya çalışsaydık, jölemsi bir kıvama benzetebilirdik. Sürekli kaynayan, değişen bir yapı. Markanızın algısı o jölemsi müşteri dünyasının içinde her an yeniden inşa ediliyor. Markanın bu değişken yapıda bir duruşunun olması, insanlar için anlam sunuyor olması ve tüm deneyimleri; yaşam amacı / sözleri ve marka değerlerine uygun tasarlıyor olması gerekiyor. İş Birliği Kültürü Tasarımı ….. Uçtan Uca Deneyim Tasarımı Düşünme aşamasından alışveriş anına ve sonrasında ürün / hizmeti kullandığı tüm süreçte yaşanılan duygu ve düşüncelere “uçtan uça deneyim” diyoruz. Resmin bütününü anlayarak markaları, ürünleri – servisleri beraber mükemmelleştirebiliriz. Çalışan Deneyimi Dijital devrim her organizasyonu değiştiriyor, dönüştürüyor. Organizasyonlarda bu değişime ya liderlik eder ya da direnmekle vakit kaybeder. Organizasyonel değişimin en önemli aktörleri çalışanlardır. Çalışan deneyimini iyileştirmek, memnuniyet, iş verimliliği, bağlılık getirir ve en önemlisi de çalışanların değişim aktörleri olmalarını sağlar. İş ve Strateji Tasarımı Dünya 4. Sanayi Devrimi ve Dijital çağı yaşıyorken, hala “WEB’imiz, sosyal medya hesaplarımız var, bunlar yeterli” demekle yetiniyorsanız, sizin önemli bir dijital dönüşüm strateji ve uygulamasına ihtiyacınız var. Teknoloji ve dijitalleşme sektörleri değiştiriyor, dönüştürüyor ve oyunun kurallarını alt-üst ediyor. Biz yeni paradigmalarla, deneyimi merkeze alarak iş ve strateji tasarlıyoruz. Böylelikle dijital dönüşümde doğru adımları atmanıza eşlik ediyoruz. Arayüz ve Uygulama Tasarımı (UX / UI Design) UX/UI tasarımlarını Wireframe çalışmaları, A/B Testleri, Göz Takibi Testleri, Optimizasyon çalışmaları ile yürütüyüruz. İdeal bir tasarım için; “Kullanabilirlik merkezli tasarım” ile “bütüncül deneyime dayalı tasarım” birbirinden farklıdır. Biz tüm UX / UI sürecinin kalbine, kullanıcının duygu ve bilişsel durumunu derinlemesine anlamayı koyuyoruz. Bu yöntem, bize neden tasarıma gittiğimizi, problemleri kaynaklarını ve kullanıcılar için yaratıcı yaklaşımların neler olabileceğini verir. Konsept Geliştirme Fikirler uçuşuyor ancak her fikri denemek zaman, maliyet kaybı ve rekabetten geri kalmanıza neden olacaktır. Nokta atışı konsept, karşılanmamış ihtiyaçları anlamaya ve “fayda” / “anlam” üretmeye odaklı olmalıdır. Müşteri deneyimini merkeze alarak inovatif konseptleri geliştirmek sizi rekabette öne çıkaracaktır. Co-Design Atölye / Inovasyon Laboratuvarı Bir servis kullanıcının ve müşterinin ihtiyaçlarını karşılamaya yöneliktir. Mevcut bir servisi iyileştirmek veya sıfırdan yeni bir servis oluşturmak için; sizin ihtiyaçlarınız kadar kullanıcı / müşteri ihtiyaçlarına odaklı olmak zorunluluğu vardır. Servis, uçtan uca bir bütündür ve etkili bir servis tasarımı için, müşteri yolculuğunun tamamına bakmak gerekiyor. Ürün Geliştirme Var olan ürünlerinizin gelişimi için, sadece finansal ve/veya süreç optimizasyonu odaklı yaklaşmak yeterli katkıyı sağlamayacaktır. Ürünü kullanan gerçek kişileri derinlemesine anlayabildiğimizde, gelişim için doğru noktaları belirlememiz mümkün oluyor. Yani ürünümüzü kullanıcılarla beraber geliştirerek ve test ederek, gerçek müşteri taleplerine en yakın tasarıma erişiyoruz. Servis Tasarımı Bir servis kullanıcının ve müşterinin ihtiyaçlarını karşılamaya yöneliktir. Mevcut bir servisi iyileştirmek veya sıfırdan yeni bir servis oluşturmak için; sizin ihtiyaçlarınız kadar kullanıcı / müşteri ihtiyaçlarına odaklı olmak zorunluluğu vardır. Servis, uçtan uca bir bütündür ve etkili bir servis tasarımı için, müşteri yolculuğunun tamamına bakmak gerekiyor.