Yeni müşteri kazanımı ve müşteri bağlılık oranlarınızı iyileştirebiliriz
Yaşayan Marka anlayışını kurgulayabiliriz
-
Marka, bir kuş yuvası gibidir. Her bir müşteri deneyimi bir çalı çırpı koyar. Böylece marka kullanıcılar tarafından sürekli inşa edilen yapılardır.
Bu süreci bütünsel ele alıyoruz, uçtan uça deneyimi anlayarak markanın yaşam amacı, vaatleri ve değerlerini çalışıyoruz.
Deneyime odaklanarak müşterinin mükemmel marka deneyimini sunar ve onların en iyi arkadaşı olabilirsiniz. Onların hayatına anlam katarsanız, onlarla beraber büyürsünüz.
Inovasyona kapı açabiliriz
Büyümeyi yakalayabiliriz
-
Deneyimi merkeze alarak, ürün / hizmetlerde geliştirmeler bizi büyümeye götürecektir. Kullanıcı deneyiminden uzak deneme yanılmalar size maliyet getireceği gibi, rakiplerinizin rekabet avantajı yakalamasına da zaman fırsatı verecektir.
Büyüme fırsatları için ilk başta kötü fikirlerle iyileri ayırt edemezsiniz. Hangisinin doğru olduğunu size söyleyecek kullanışlı bir veri kaynağı yoktur. Sadece müşteri deneyimlerinden hareketle prototipler sayesinde buna cevap verebilirsiniz.
(Ogilvie, Leidtka, Designing for Growth)